Hur vi egentligen är

Hur vi egentligen är

Vem av er skämtar mest?

Tom: Tja, man skrattar mest år Georg, men det gör man ofrivilligt.

Varför?
Tom: Georg är klumpig
Georg: Jag brukar tappa tegel (?) Men en duva har åtminstone inte skitit på min hatt. Det hände Tom på en fotoshoot.
Tom: Vi skrattar mest när någon gör sig pinsam framför oss - som är Georg för det mesta.
Bill: Jag skrattar ihjäl mig när jag tittar på roliga hemmavideos på TV.

Är ni någonsin på dåligt humör?

Tom: Såklart. Och man kan lätt se när.
Georg: Jag är alltid på dåligt humör på morgonen.
Bill & Tom: Jag med!
Georg: Vi går in i turneébussen och säger inte ett ord. Kanke "Hej" eller "God morgon" men inget mer.
Georg: Jag är också väldigt stressad på morgonen. När jag ska packa min väska och det inte går att stänga flippar jag ut.
Tom: Det får mig att flippa ur också.

Vem av er är svårast att få ur sängen?

Georg: Jag.
Bill: Georg försover sig alltid. Antingen så är det batteriet på mobilen som har dött eller så ringer den bara inte. Det är alltid nånting.

Gustav, du stiger upp tidigt, eller hur?

Gustav: Ja.
Tom: Om vi måste gå upp 8 är Gustav uppe redan vid 6.
Bill: Jag skulle inte alls kunna göra det. Jag skulle kunna sova för evigt. Om ingen skulle väcka mid skulle jag nog kunna sova hela livet.
Tom: Häromdan var det ett brandlarm på hotellet och jag bara vände lite på mig i sängen och fortsatte sova. Det störde mig inte alls.
Bill: Det var ett sådant oväsen. Jag kollade bara om det var någon rök i mitt rum.
Tom: Jag var rädd at någon sorts vattenspridare skulle gå igång. Om jag hade vaknat upp av en dusch hade jag flippat ut.
Georg: Jag hatar kalla duschar på morgonen.
Tom: Nej, jag måste alltid duscha kallt på morgonen annars vaknar jag inte.
Georg: Jag hatar när jag måste lämna min varma och sköna säng.

Har ni några andra dusch ritualer?
Gustav:
Jag hatar när jag tar en varm dusch och sedan är badrummet kallt för att någon lämnat dörren öppen.
Georg: Vem lämnar din dörr öppen? Är du inte ensam på ditt hotellrum?
Gustav: Me när vi är i studion delar vi badrum. Jag slår alltid på värmen och sedan lämnar någon av ni idioter dörren öppen.
Bill: Vi har bara ett badrum i studion. Gustav är alltid den första att gå in, ingen diskuterar det. Vi andra tittar på TV tills han är klar.

Vem bestämmer vem som är det sista in i badrummet, den som också får sova längst?
Bill: Det som ropar först får gå in sist. Det är som ett spel för oss. Vi skriker alla riktigt högt: "Jag är sist!" och den långsammaste förlorar.
Georg: Vissa irriterar sig på detta.
Bill: Vi gör det också på fotoshootar och TV-shower. Vi säger allihop: "Jag kommer inte att göra det här, jag kommer inte att göra det här" och folk tror att vi inte är på humör för att göra någonting. Men det är inte så. Det är bara ett spel. Ingen får bryta det spelet. Och ingen gör det heller.

Vad skulle hända om någon av er gjorde det?
Tom: Vi vill inte ens tänka på det.

Skulle det personen genast bli kickad ur bandet?
Georg: Nja, jag skulle inte gå så långt.
Tom: Det är faktiskt en bra idé.

Är det någon av er som är särskilt stökig?
Bill & Tom: Georg!
Georg: Stökig? Tja...
Bill: Georgs rum är alltid så stökigt. Han slänger ut allting ur väskorna. Jag packar bara upp det mest nödvändiga. Men i Georgs rum ser det alltid ut som att en bomb just slagit ner.
Georg: Men när ni killar har varit i mitt rum ser det ut som skit. De äter alltid i mitt rum och lämnar sedan allting.

Och de andras rum är alltid välstädade?

Georg: Glöm det!
Bill: Mitt rum hemma är alltid städat. Jag hatar ha saker som ligger runtomkring.
Tom: Mitt rum är inte alltid städat med jag vet var jag kan hitta allting. Och ingen annan är tillåten att städa mitt rum.
Georg: För att prata om stökig igen - Jag vil inte tala om hur ditt badrum ser ut, Bill! Handukarna ligger hursomhelst.
Bill: Det är sant. Men vara på hotellet.
Georg: Den enda saken som bill inte packar upp i badrummet är hans tandborste.

Vem av er har coolast stil?
Alla: Jag!
Tom: Det är jag - helt klart.
Bill: De andra försöker gömma det, men det är uppenbarligen jag.
Tom: Men jag tror alla gillar det dem har på sig mest.

Finns det stunder då ni inte gillar hur ni ser ut?
Bill: Ibland ser jag ut som en idiot i tidningar.
Gustav: Yeah, ibland är mina bilder från en riktigt dålig vinkel.

Vem är bråkar mest?
Tom: Vi gillar att strata disskutioner allihop.
Bill: På klassresor började jag ofta bråka men folk som hade rummet bredvid, för de spelade för hög musik. Jag är väldigt bra på att diskutera.
Georg: Oh ja, han vinner alltid.
Bill: Tills den andra inte längre vet vad han ska svara.

Är det likadant i bandet?
Georg: Vi diskuterar varje dum grej. Jag och Tom hade just en disskution om varför det inte finns någon parmesanost i kafeterian.
Tom: Hur kan man äta pasta utan ost?
Bill: Men vi disskuterar också meningfulla saker.

Om meningen med livet?

Tom: Oh, no!
Bill: Men vi pratar om djupa saker.
Georg: När vi är på semester tillexempel.
Bill: Ja, på semester. När man bara ligger där. Jag kan aldrig hålla tyst. När någon börjar - även om jag är trött - så måste jag bara lägga mig i konversationen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0