Jag är tillbaka...

... för 2 dagar. Jag åker tyvärr igen på lördag och kommer hem nästa lördag och då drar bloggen äntligen igång igen! Under dessa två dagar kommer jag inte blogga så mycket pga att jag har väldigt mycket och göra (packa om mm, ni fattar), men jag kommer slänga in några inlägg.  Jag kommer skicka ut kommentarer till alla läsare när jag börjar blogga igen.
Jag ska även göra ett fjärde försök och börja blogga på en vanlig blogg. Jag har inte helt orkat förut men nu är det så kul med den här bloggen så då borde jag väll klara en till. Jag undrar bara om det är någon som är duktig på att göra designer och kanske är villig att göra en till mig. Jag kommer så klart länka till din blogg både här på klatsch och på den nya och skriva att det är du som har gjort designen. Om någon är intresserad får ni mer än gärna höra av er. Vi kan även komma överens om något mer utöver länkandet som pay-back. Så... hör gärna av er!
Ha det bra nu dom sista sommardagarna! Jag ska i alla fall underhålla er med världens bästa killar!
Kramar till er alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0