Ändringar i bloggen

Så där ja. Nu har jag även fått in lite fina bilder på TH-killarna i den vänstra meny-listan. Jag vet att de går över det där sträcket i kanten men om jag skulle göra dom mindre så skulle de bli dubbelt så små och det vill man ju inte. Hällre stora än små bilder, eller hur?
Aja, blev ganska nöjd i alla fall. Försöker byta min profilbild hela tiden men det funkar inte. Fattar inte varför. Någon som vet eller som det också krånglar för?
Skriv gärna en liten kommentar om hur ni tycker att det blev. Bättre före eller efter?
När vi ändå snackar om bilder och ändring i bloggen så kanske det är dax att byta header också...? Någon som håller me eller ska jag ha kvar den här?
Ha det bra så länge!
Kramar!<3

Här är en till bild från samma fotograf och från samma konsert. Finis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0