Ny kategori (igen)

Hej allihop!
Under kvällen kommer det komma upp en hel drös med nya inlägg.
Igår kväll spelade ju killarna live i Lissabon, ROCK IN RIO! Någon som såg live på datorn eller kanske till och med va där? Själv satt jag som klistrad framför datorn enda tills slutet :D Dom är verkligen en klass för sig!
Hade tänkt att kanske slänga in ett litet inlägg om dagen ungefär om vad jag gör, men TH det kommer fortfarande vara TH som har komandot så klart!
Aja, det som jag egentligen skulle komma till var att jag har gjort yttligare en ny kategori. Det heter "TH på turné" och där laddar jag upp lite olika bilder från när killarna är ute och turnérar, men inte bilder från scenen för de bilderna hamnar under kategorin "TH Live". Jag ska försöka kolla igenom alla inlägg som jag publicerat här i bloggen (pust) och sortera ut de som ska ligga under den nya kategorin.
Aja, tänkte bara informera er om det.
Snart är det sommarlov, och jag hoppas att ni alla kommer få ett underbart lov!
Så... GLAD SOMMAR ALLA TH-FANS DÄR UTE!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0