Jag är mest lik Bill

Bill:
(-) Jag har tatueringar
(/) och/eller piercingar   (räknas örhängen? sätter som en halv)
(x) jag tycker om att sjunga
(-) jag har en tvillingbror/-syster
(x) jag tycker om green day
(x) Jag är inte atletisk   (jag är stark, men smal)
(x) jag sover alltid länge
(x) min klädstorlek är S
(-) min skonummer 42
(x) jag klär mej i tajta och svarta kläder
(-) The Rasmus är bra
(-) jag har svart hår
(x) Jag är ambitiös
(x) Jag har inte en pojk-/flickvän
totalt: 8½

Tom:
(-) jag spelar gitarr
(-) jag har läppiercing 
(x) jag tycker om rap och hip-hop
(x) jag klär mej i stora och lösa kläder
(x) Jag är inte väldigt romantisk
(-) Jag har/skulle vilja ha dreadlocks
(/) Jag tycker om kepsar
(x) jag har bäst humor
(x) jag talar öppet om allting
(-) kläder i storlek XXL är bästa
(/) Jag säger vad jag tänker
(-) man kallar mej "sex gott"
(-) Matematik och fysik är de hemskaste skolämnerna
(x) Men bild är OK
totalt: 7

Georg:
(-) jag spelar bas
(x) och tycker lite om att sporta
(x) Fall out boy är bra
(-) och Billy Talent också
(x) Sångernas lyrics är viktiga
(/) jag har inga piercingar
(/) men jag ska skaffa
(x) jag tycker om att festa och dansa
(-) mitt skonummer är 42
(-) och klästorlek är M
(-) jag sover naken
(x) jag är singel
(-) Eva Longoria är min idol
(-) Modersmål är det hemskaste skolämnet
totalt: 6

Gustav:
(-) jag spelar trummor
(x) jag tycker om att cykla
(-) mitt favoritämne i skolan är gymnastik
(/) jag har inga piercingar
(/) men jag ska skaffa
(/) jag har/ska skaffa mej tatueringar
(-) metallica är bäst!
(-) Men tekno är skit musik
(-) jag har kort hår
(-) jag är kortast bland kompisarna
(x) jag tycker inte om "NI"ande (när någon säger NI istället för Du)
(/) jag är morgonpigg
(-) jag tycker inte om One-Night-stands
(x) jag har en storasyster
totalt: 5


image55











My twin?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0