Placering i röstningen

Nuvarande placeringar:
1. Monsoon / Durch den Monsun (6)
2. Spring Nicht / Don't Jump (2)
3. Heilig, Wir Sterben Niemals Aus, Ich Brech Aus, Über ende der Welt, Wo sind eure Hände, Geh, Totgeliebt / Love is dead, Reden (1)
4.
5.

Som ni ser så är det Monsoon / Durch den Monsun som ligger etta. Talet som står inomparentes är så många röster som just den låten har fått.
Ska uppdatera bloggen lite senare ikväll, men först måste jag göra plugg.

Har en lite fråga till er läsare också. Tycker ni att jag ska slänga in lite inlägg ibland från mitt vardagsliv också? Det är klart att jag kommer skriva lika mycket om TH, men även lite om min vardag? Skriv gärna en liten kommentar:D
Kramar till er alla!

Glöm inte att röst på din favvo-låt av TH >>här<<


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0