Reden

Fråga mig inte varför, men jag gillar verkligen den här texten. Så avslappnad, enkel och okomplicerad. Älskar den!

Hallå
Du står i min dörr
Det är ingen annan här
Förutom du och jag
Okej
Kom då först in
Resten går av sig själv
I rum 483

Här inne är det aldrig riktigt dag
Ljuset kommer från minibaren
Och imorgon blir det inte heller ljust här
Välkommen till hotellet

Vi ville bara prata
Och nu ligger du här
Och jag ligger bredvid
Prata, prata

Kom här
Vi blir inte störda
Det har jag redan klargjort
Don't disturb
Sak samma
Var vi är imorgon
Nu är världen här inne
Lägg dig här igen

Jag lyssnar på dig, ser ditt ansikte
Dina läppar öppnar sig
Prata långsamt snälla, inte för fort
Välkommen till hotellet

Vi ville bara prata
Och nu ligger du här
Och jag ligger bredvid
Prata, prata
Prata, prata

Larm utanför dörren
Hela världen anropar
Alla sliter i mig
Jag vill inte med någon förutom dig
Prata, prataaa

Vi ville bara prata
Och nu ligger du här
Och jag ligger bredvid
Prata, prata
Vi ville bara prata
Och nu ligger du här
Och jag ligger bredvid
Prata, prata
Prata, prata
Prata, prata
Prata, prata
Prata, prata
Prata, prata

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0