Tokio Hotel nominerad i Ryskgala!

Jag har inte så mycket info om det ännu. Hittade det på THA.
Här är den infon jag hittade, tack till
missthe1stdate@tha för infon.
Så här stod det:

The award "Record" for best selling CDs in Russia, from "Russian Music Industry"
and "InterMedia".
Tokio Hotel is nominated with other bestselling artist (russian and foreign)
There were more than 250 artists who had a chance for this nomination.
Experts will find out wich CD have been sold in Russia more than others (in stores,
in the internet and so on).
The ceremony will take a place in 2 dec. 2008 in Moscow.
This award started his history 10 years ago.


Så altså.. Det är en ryskgala, där killarna är nominerad i kategori ''Bäst säljande CD''
från ''Russian Music Industry'' och ''InterMedia'' Det är mer äm 250 artister som har
en chans till att vinna. Galan kommer att hållas den 2:a december 2008 i Moskva.

Ni kanske undrar om man kan rösta?
På THA fanns det ingen röstlänk. Men om jag hittar någon länkar jag såklart!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0