BILD.de letar efter en flickvän till Tokio-Hotel-sångaren.

Haha!!

Dessa tjejer vill hångla med Bill!

Dessa tjejer vill hångla med Bill!
Bill Kaulitz (19) är okysst sen tre år tillbaka- ett faktum som de snart ska ändra på!
Sen förra fredag letar BILD.de efter en flickvän åt Tokio-Hotel-sångaren.
Och gensvaret var överväldigande! Massor av tjejer har svarat, och skickat sina foton och brev till Tokio-Bill. Alla brevskrivare har en sak gemensamt: De vill hångla med Bill!
En skriver: "Kära Bill, jag hoppas att du läser mitt brev. Det är min stora dröm att lära känna dig. Du är otroligt fascinerande och har en så stor utstrålning!"
I ungdomstidningen "Bravo" har Bill berättat att han inte har hånglat på tre år. Orsaken till detta tror sig 19-åringen veta: "Jag är nog inte typen som raggar".
Han får inte ge upp hoppet, tvärtom: Med BILD.de tillkännager tjejerna sina känslor för Tokio-Bill!
Läsaren „BillsFreundin" kan gärna tänka sig mer en oskyldiga kyssar med sångaren: „Bill, jag vill hångla med dig, men inte bara det: jag vill gärna dela hela mitt liv med dig."

Tack till Freja på thf för översättningen
Alina ( http://alinafelicia.blogg.se/) skriver;

dessa tjejer är extremt snygga människor

Publicerat: 2008-10-13 Kl: 20:57:57

stackars människa.

Publicerat: 2008-10-14 Kl: 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0