Dålig uppning

Hej allihopa!
Som ni sækert mærkt så har uppningen varit ganska katastrofal under de senaste dagarna. I onsdags hade jag ridningoch kom hem jættesent. På torsdagen var jag och två kompisar i gøteborg før att gøra ett skolarbete och igår åkte jag till pappa i Norge så jag satt på tåget vældigt længe. Så det hær ær min ursækter.
Nu ær jag som sagt i Norge, dærav de konstiga bokstæverna.
Nu ska jag fortsætta att uppa så att ni får något att læsa.

Hey guys (yes, "guys" are my favourite word)!
I'm sure you've all noticed that the updating has been really wretched. I've been very busy for the last couple of days. Now I'm in Norway at my dad's, so that's why I'm writing with a little different letters.
Now I'm gonna continue to update so you all will have something to read.

Hugs and kisses to you all!
Hanna ( http://hannats.blogg.se/) skriver;

Jag gissade rätt! Woho! Norge Norge Norge :D

Publicerat: 2008-10-12 Kl: 00:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0