Tokio Hotel designar för H&M


Foto: H&M - Hennes & Mauritz

Tokio Hotel designar för H&M
Slutsnackat. De säger inget mer. Killarna från Tokio Hotel, medborgare i Hamburg och idoler till tonåringar världen över, vill inte prata mer om de aggressiva fansen. Manager David Jost säger: "Vi anser att i framtiden både kan och måste man se över rättsliga medel." Men de framgångsrika musikerna från Magdeburg, som vann "Best New Artist" på VMA 2008, vill inte gömma sig. Vad Abendblatt har fått veta, kommer sångaren Bill Kaulitz och gitarristen Tom (båda 19) delta med trummisen Gustav Schäfer (20) och basisten Georg Listing (22) i H&M's nya kampanj "Fashion Against AIDS".

OBS! Försäljningen börjar de 28:e Maj runt om i H&M-butiker världen över.
Bilden togs innan Tom tog ur sina dreads samt färgade sitt hår svart och ersatte
dreadsen med rastaflätor. Bilden är alltså gammal, så ni inte tror han har dreads igen.
(dock är bilden tagen 2009)

Källa -
http://www.abendblatt.de/daten/2009/05/02/1144227.html
Anonym (

shit vad dålig uppdatering ni har

Publicerat: 2009-06-04 Kl: 13:51:04
Arkenfjall ( http://arkenfjall.blogg.se/) skriver;

Tja, jag är en 17-årig tjej som bloggar om mitt liv, kändisar(som lady gaga, coldplay, christina aguilera och tokio hotel m.m), mode(som jag älskar och är galen i!), filmtips(jag ger tips på bra filmer!) m.m

Jag är ett stort th fan!

Checka in och lämna gärna kommentarer, så kommenterar jag era! Jag upptaderar med flera intressanta inlägg varje dag!;) puss på er gölls! ;)

Publicerat: 2009-06-19 Kl: 14:55:18
Emma ( http://emmaeriica.blogg.se/) skriver;

Gillar du Tokio Hotel?

Då bör du kolla in lite bilder jag själv har fotograferat på dom :)

lämna gärna en kommentar och berätta vad du tycker om bilderna och berätta gärna varför du gillar TH =)



Tävling kommer upp inom kort och det kommer att vara en tävling för alla Tokio Hotel fans only =)



Emma

Publicerat: 2009-08-08 Kl: 19:39:41
KAWAiiKAi ~ ( http://kawaiikai.blogg.se/) skriver;

den tröjan har min kompis 8D

Publicerat: 2009-08-08 Kl: 20:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0