Humanoid!

Idag har vi TH-fans fått en liten sneak-peak av en utav TH's nya låtar som heter Humanoid. Om ni går in här kan ni lyssna på den. Det är bara att skrolla ner lite.
Personligen tycker jag kanske inte att det helt låter som TH och den är ju lite speciell, men en bit in i låten tycker jag att den blir lite bättre. Tror att det här är en sån där låt som man måste lyssna på några gånger för att tycka om. Samtidigt som jag tycker att den kanske är lite mycket är det ändå något som gör att jag gillar den. Haha, kanske att det är TH som har gjort den?
Hanna ( http://bleibenimmer.blogg.se/) skriver;

Jag totalt älskar låten! Kan vara bland det bästa jag någonsin hört. Okej, det ÄR bland det bästa jag någonsin hört.

Publicerat: 2009-09-03 Kl: 19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0